Thursday, November 19, 2009

hidup aku berkubur di sini


orang kata ...
bila seseorang itu mati mesti lah ada kuburnya
ada batu nisannya

itu jikalau orang yang pergi ...
tapi kalu blog yang berkubur camner pulak ?!!!

andai itu terjadi ...
akulah manusia yang paling rugi ...
biarkan hidup aku berkubur di sini ...
bukankah Tuhan telah memberi sesuatu kepada kita ...
akan tentang kejadian yang kita tidak pernah tahu ...
akan tentang sesuatu yang aku bisa pelajarinya ...
dan tentang maksud kebersamaan bersama teman-teman
sekitar malaysia dan indonesia...

biarkan sahaja mereka dengan cara mereka ...
dan kita dengan cara kita ...
kerana ini adalah ketentuanNYA

terima kasih teman-teman setanahairku ...
terima kasih buat teman-teman dari site indonesian...
terima kasih segalanya ...

dan aku tak kan pernah biarkan hidup aku berkubur di sini ...
kerana aku masih ingin belajar ...
belajar berteman ..
belajar untuk bertatih sendiri ...
belajar erti sebuah kehidupan....

aku sayang kamu ...
aku cinta kamu ...
aku rindu kamu ...
kerana kamu adalah bagian daripada masa lalu aku ...

No comments: